Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Bondegård i byen Bildet er fjernet.
Albert Andersson Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Hei, Alec. Gode bilder av sentrumsnær gårdsidyll ! Jeg "heller" nok mot v1, på grunn av komposisjon, perspektiv og en noe lysere "stemning". Jeg ville muligens ha utelatt betongkonstruksjonen i forgrunnen, da den kan vike litt "industriell" i forhold til motivet for øvrig, men dette er en bagatell. Vennlig hilsen Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Hei, Alec. Gode bilder av sentrumsnær gårdsidyll ! Jeg "heller" nok mot v1, på grunn av komposisjon, perspektiv og en noe lysere "stemning". Jeg ville muligens ha utelatt betongkonstruksjonen i forgrunnen, da den kan vike litt "industriell" i forhold til motivet for øvrig, men dette er en bagatell. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Har lagt ved en ny versjon av v1 hvor betongmuren er tatt bort , men synes at det samtidig tok bort for mye av forgrunnen. Jeg må ha meg en ny tur og bruke en annen kameravinkel. Vennlig hilsen Alec
Anbefalte innlegg