Gå til innhold

Dream on...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Hiver meg glatt på hsp sin kommentar:-) Knallgod ide. Perspektivet du har fått til her, er helt suverent. Får en følelse av at de kommer for å sluke deg. Når du i tillegg får "høyden" på sjøen bak, skjønner du at en er liten i den store sammenhengen. Og fargene: helt Konge! Fortsett med dette, for dette var flott:-)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Hei Gro !

Dybdefølelsen, fargepaletten , gjennomsiktigheten i den grønne delen av bølgen som forsterker dybdefølelsen og i tillegg solen som reflekteres øverst mot horisonten.

Egentlig er det bare et ord som passer : wow !!!

mvh

Alec

Skrevet

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger!!

Gleder meg å kunne dele vakre minner fra ???? ???????, ????? med dere ;-)

Åja... de skjønte visst ikke gresk her...

Chora Sfakion var navnet på perlen ;-)

Gjest member-296438
Skrevet

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger!!

Gleder meg å kunne dele vakre minner fra ???? ???????, ????? med dere ;-)

Åja... de skjønte visst ikke gresk her...

Chora Sfakion var navnet på perlen ;-)

Det var nok helt Gresk for meg, men du oppklarte det fint:-) Efaristho

Skrevet

Brikke fangsten har du lykkes med her Gro..

Formatet er yppelig, fint med de fire like store ellementene, forgrunn, mellomgrunn og himmelen, det gir stor dybde, knall fint motlysbilde !!

I,Olin

Skrevet

Brikke fangsten har du lykkes med her Gro..

Formatet er yppelig, fint med de fire like store ellementene, forgrunn, mellomgrunn og himmelen, det gir stor dybde, knall fint motlysbilde !!

I,Olin

Tusen takk! ;-)

Skrevet

Vanskelig å tilføye godord etter så mange andre. Artig å høre at dette utømmelige (bokstavelig talt ;) ) temaet tiltrekker, en skikkelig utfordring både med hensyn til lys og bevegelse. Lykke til videre som bølgefanger!

-bjarte.

Skrevet

Vanskelig å tilføye godord etter så mange andre. Artig å høre at dette utømmelige (bokstavelig talt ;) ) temaet tiltrekker, en skikkelig utfordring både med hensyn til lys og bevegelse. Lykke til videre som bølgefanger!

-bjarte.

Takk Bjarte! Ja, jeg kunne nok likt meg som det ;-) Litt håpløs jobb - men alltid noe å gjøre, da ;-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...