Gå til innhold

[Løst] AC Unity "ikke installert" Hjelp!


Christine_Pang

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg AC unity i dag på PS store. Begynte å installere og det gikk knirkefritt. Startet spillet og spilte i noen minutter. Så skulle jeg starte på "Sequence 1 Memory 3" hvor spillet sier: "Cannot start mission. This mission will become available when the game is installed."

Vel, det er jo installert. Så jeg starter spillet på nytt, ps4 av og på, alltid samme beskjed. Jeg avinstallerer spillet, laster det ned igjen og installerer. Jeg får fortsatt samme beskjed...

 

Er der noen her som har samme problem eller vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent til det har lasta ned hele spillet? PS4 spill installerer nok til at du kan begynne å spille, men hvis du starter før hele spillet er innstallert så vil du mest sannsynlig nå punkter hvor den ber deg vente til resten er lasta ned og innstallert. (Skjer det samme uansett om du har PSN eller disk versjon.)

Lenke til kommentar

Vent til det har lasta ned hele spillet? PS4 spill installerer nok til at du kan begynne å spille, men hvis du starter før hele spillet er innstallert så vil du mest sannsynlig nå punkter hvor den ber deg vente til resten er lasta ned og innstallert. (Skjer det samme uansett om du har PSN eller disk versjon.)

Takk for svar! Da får jeg bare vente å se. Det stod på "varslingslisten" at det var installert.

Lenke til kommentar

Normalt så laster det ned typ 3-5 GB fordi det er nok til å få det til å starte, og da sier konsollen at det er innstallert, men hvis du går på info for spillet så vil du se at det skal ta 30 GB (eller hvor nå enn stort AC:U er :p). Hvis du venter i noen timer, eller over natta, så vil det nok kunne spilles helt fint uten noen avbrytelser av den typen i hvert fall!

Lenke til kommentar

Normalt så laster det ned typ 3-5 GB fordi det er nok til å få det til å starte, og da sier konsollen at det er innstallert, men hvis du går på info for spillet så vil du se at det skal ta 30 GB (eller hvor nå enn stort AC:U er :p). Hvis du venter i noen timer, eller over natta, så vil det nok kunne spilles helt fint uten noen avbrytelser av den typen i hvert fall!

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...