Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger å utvide nettverket mitt


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er mann på 27 år som har havnet i en ugunstig situasjon sosialt sett, og innser at jeg må utvide nettverket mitt i Oslo. Jeg har bodd her i 5 år, og har derfor et form for nettverk, men tingen er at jeg er nyskilt. Jeg innser nå at veldig mange av mine venner egentlig var hennes venner, og siden det var hun som gikk fra meg, så føler jeg for å distansere meg litt fra den vennekretsen jeg har vært en del av de siste 5 årene.

Jeg har noen venner fra studietiden, men de fleste av disse har enten giftet seg eller fått barn, og er ofte opptatt. Jeg har egentlig bare en kompis som fortsatt er singel, men han studerer fortsatt og er også veldig opptatt.

Jeg har allerede ordnet meg to rebounds gjennom Tinder og prater en del med jenter gjennom den app'en, og det er for så vidt greit det. Jeg har også gått ut på byen helt alene bare for å ha prøvd det, og det gikk overraskende ålreit selv om det var dritkleint i starten.

Men det jeg egentlig er ute etter er en kompis eller tre som er glad i å spille Playstation, se film og å gå ut på byen og ta en pils og generelt ha det hyggelig sammen. Jeg er på ingen måte en hæla i taket og tenna i tapeten fyr, men jeg er heller ikke en som sitter stille i et hjørne på festen. Det jeg trenger er en kompis / wingman, i den rekkefølgen.

Så hvis noen syns dette ikke høres helt dust ut, så gi en lyd så sender jeg i vei en PM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

vel, siden du ikke har noen venner igjen, du har vel ikke ignorert de fordi du fikk deg dame?

har nok av sånne "kompiser" som gir faen i vennene side fordi de har dame, så blir vennene hennes, hans venner. når man ikke er lengere sammen så er de vennenen han hadde før gone.

hva stopper deg fra å gjøre det samme når du får deg dame igjen?

 

bros before hoes, når skal folk skjønne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...