Ovidia2 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Tett på i et fokusert øyeblikk.og fokus på rette stedet.. passet finr i svart hvitt dette også! Ble bra dette! Hilsen Tove
Birger Mulvik Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Et fint portrett, nutini - som kler sort/hvitt. Fint med så lite dybdeskarphet og uttrykket på gutten gir mulighet for flere tolkninger. Utsnittet opplever jeg ikke som maksimalt og synes det halve øret og "kinnskjegget" ikke behøver å være med i bildet.
nutini Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 Tett på i et fokusert øyeblikk.og fokus på rette stedet.. passet finr i svart hvitt dette også! Ble bra dette! Hilsen Tove Tusen takk Tove,det var hyggelig
nutini Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 Et fint portrett, nutini - som kler sort/hvitt. Fint med så lite dybdeskarphet og uttrykket på gutten gir mulighet for flere tolkninger. Utsnittet opplever jeg ikke som maksimalt og synes det halve øret og "kinnskjegget" ikke behøver å være med i bildet. Tusen takk Birger for fin tilbakemelding. Det er som regel alltid rom for forbedringer så jeg setter stor pris at du tar tak i det
Anbefalte innlegg