Django Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Hei folkens! Søker et lag / personer å spille med i CS:GO, rundt MG1-2. Er lei av å miste rank fordi jeg spiller med randoms som ikke har mikrofon / ikke snakker Engelsk eller fordi de rett og slett spiller som egoister. Jeg er 25 år, rolig. Har mikrofon. TeamSpeak server hvis det trengs. Legg meg til på Steam
en_stor_tomat Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Tror du at du kan by på litt trening av noe slag? Er Silver 3 selv, men har slitt med å komme ut av Silver rank. Legger deg til på Steam med samme navn som her. ^^
Rottenspacehead Skrevet 17. januar 2015 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Leter selv etter noen å spille litt med. Er silver elite master. 28 år gammel balansert fyr som spiller for morro skyld, men vil gjerne slippe å spille noe mer med random russere som går meg på nervene... Har mic og kommuniserer. Endret 17. januar 2015 av Rottenspacehead 1
en_stor_tomat Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Legg meg til på steam, så kan vi sikkert spille engang. ^^
Armani Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Hei, Spammet kanskje denne kategorien litt mye i det siste, men hvis dere trenger noen å spille CS:GO så har vi en del medlemmer i vår TS som spiller CS og vi leter alltid etter nye spillere til å fylle lobbyen med 5 spillere i competitive så vi slipper å spille med random folk. Join vår Teamspeak og scroll ned til et av CS kanalene TS IP: ts.ghetto-gaming.com
MiNi1S Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hiver meg på tråden her. Er 24 år gammel mann Ønsker likesinnede til å spille med på kvelder og i helger. Jeg er newb i cs go, men har spillt mye 1.6 for mange år siden.. Så har det litt i ryggmargen. Har mic selfølgelig. Søk etter "Emshuee" på steam Endret 23. januar 2015 av MiNi1S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå