Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Ai ai for noen flotte fargekontraster i denne komposisjonen - enkelt og herlig for øyet mvh Jan
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Takker for hyggelig kommentar. Her har jeg funnet et motiv, og så dradd i spakene i Apperture/iPhoto. Rett og slett lekt meg litt:-)
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Måtte jo være deg som presenterte noe slikt. Godt du er her og bryter opp litt for det blir lett mange motiver som det går 15 av på dusinet. Håper ikke det var noen som hadde hengt seg i den grønne kjettingen. Scroll ned og dekk til nok nede så den diagonale linja som danner en trekant nede går rent ut på nedre ramme før kjettingen for det vil øke spenningen hvis du ser det samme som meg etter et ørlite kutt. Jeg anbefaler at du før ferdigstilling av bildene dine tar en runde og lar blikket følge sider og hjørner før du ferdigstiller bildene for jeg ser ofte småting som det burde vært unødvendig å påpeke - småting som utvilsomt ville høyne et bilde. Sider og hjørner på bildene er noe av det viktigste for dit trekkes blikket lett hvis det er småting som kan rettes der. Roar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Måtte jo være deg som presenterte noe slikt. Godt du er her og bryter opp litt for det blir lett mange motiver som det går 15 av på dusinet. Håper ikke det var noen som hadde hengt seg i den grønne kjettingen. Scroll ned og dekk til nok nede så den diagonale linja som danner en trekant nede går rent ut på nedre ramme før kjettingen for det vil øke spenningen hvis du ser det samme som meg etter et ørlite kutt. Jeg anbefaler at du før ferdigstilling av bildene dine tar en runde og lar blikket følge sider og hjørner før du ferdigstiller bildene for jeg ser ofte småting som det burde vært unødvendig å påpeke - småting som utvilsomt ville høyne et bilde. Sider og hjørner på bildene er noe av det viktigste for dit trekkes blikket lett hvis det er småting som kan rettes der. Roar Takker for raus kommentar og gode nyttige råd:-) Er stadig i en læreprosess, og innspill fra f.eks deg er svært nyttige. Det jeg kanskje må jobbe aller mest med, er nok tålmodigheten og blikket for de små detaljer, og det er på gang... Still Learning After All This Years :-)
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Måtte jo være deg som presenterte noe slikt. Godt du er her og bryter opp litt for det blir lett mange motiver som det går 15 av på dusinet. Håper ikke det var noen som hadde hengt seg i den grønne kjettingen. Scroll ned og dekk til nok nede så den diagonale linja som danner en trekant nede går rent ut på nedre ramme før kjettingen for det vil øke spenningen hvis du ser det samme som meg etter et ørlite kutt. Jeg anbefaler at du før ferdigstilling av bildene dine tar en runde og lar blikket følge sider og hjørner før du ferdigstiller bildene for jeg ser ofte småting som det burde vært unødvendig å påpeke - småting som utvilsomt ville høyne et bilde. Sider og hjørner på bildene er noe av det viktigste for dit trekkes blikket lett hvis det er småting som kan rettes der. Roar Takker for raus kommentar og gode nyttige råd:-)Er stadig i en læreprosess, og innspill fra f.eks deg er svært nyttige. Det jeg kanskje må jobbe aller mest med, er nok tålmodigheten og blikket for de små detaljer, og det er på gang... Still Learning After All This Years :-) Hva annet du kunne gjort her var jo å holde kamera på skrå slik at kjettingen hadde blitt en diagonal. Jeg tar ofte noen slike i tillegg selv om ikke alle blir brukt. Roar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Måtte jo være deg som presenterte noe slikt. Godt du er her og bryter opp litt for det blir lett mange motiver som det går 15 av på dusinet. Håper ikke det var noen som hadde hengt seg i den grønne kjettingen. Scroll ned og dekk til nok nede så den diagonale linja som danner en trekant nede går rent ut på nedre ramme før kjettingen for det vil øke spenningen hvis du ser det samme som meg etter et ørlite kutt. Jeg anbefaler at du før ferdigstilling av bildene dine tar en runde og lar blikket følge sider og hjørner før du ferdigstiller bildene for jeg ser ofte småting som det burde vært unødvendig å påpeke - småting som utvilsomt ville høyne et bilde. Sider og hjørner på bildene er noe av det viktigste for dit trekkes blikket lett hvis det er småting som kan rettes der. Roar Takker for raus kommentar og gode nyttige råd:-)Er stadig i en læreprosess, og innspill fra f.eks deg er svært nyttige. Det jeg kanskje må jobbe aller mest med, er nok tålmodigheten og blikket for de små detaljer, og det er på gang... Still Learning After All This Years :-) Hva annet du kunne gjort her var jo å holde kamera på skrå slik at kjettingen hadde blitt en diagonal. Jeg tar ofte noen slike i tillegg selv om ikke alle blir brukt. Roar Var inne på tanken om og skråstille, men så tenkte jeg kjetting med anker (lodd), som går loddrett ned. Enig at en kan få frem noe ekstra med og skråstille elle skifte vinkel, noe som jeg gjør en del av. Takker igjen for nyttige råd:-)
Anbefalte innlegg