Kristoffer Møllevik Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Dagens bilde: Gatefotografi er en sjanger vi ofte forbinder med candidfoto av forbipasserende og gamle mennesker på fortauskaféer, men her har Fujien hatt et godt øye for de abstrakte formene som kan oppstå i det urbane landskapet. De sterke geometriske formene kler det harde sortnivået, og en sterk komposisjon skaper et bilde vi kan la øynene vandre rundt i lenge. Forbedringsforslag: Ingen fra oss ;-)
Gjest medlem-359424 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Takker for Dagens Bilde utvelgelsen. Synes dette var inspirerende og gøy. Prøver og se etter former og utsnitt når jeg går rundt, da det er mye spennende hvis en ser litt opp eller til siden. Bildet er tatt med et lite lommekamera, Fuji XQ1 i Jpeg og full auto. På denne måten konsentrerer jeg meg aller mest om motivet og kompen. Litt befriende måte og gå rundt med kamera på. Konvertert til S/Hv, samt økning i kontrast.
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 God komposisjon med god spenning grunnet linjer og diagonaler i bildet. Henger meg gjerne på at dette fortjener betegnelsen "Dagens bilde" som det jaggu var på tide kom på plass igjen så nybegynnerne har noe å strekke seg etter. Roar
Gjest medlem-359424 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) God komposisjon med god spenning grunnet linjer og diagonaler i bildet. Henger meg gjerne på at dette fortjener betegnelsen "Dagens bilde" som det jaggu var på tide kom på plass igjen så nybegynnerne har noe å strekke seg etter. Roar Takker for innspill. Morsomt og få litt ros på veien:-) Tror både nybegynnere og de "gamle" har nytte av og bli trigget litt. Endret 6. oktober 2014 av medlem-359424
Gjest medlem-359424 Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Gratulerer med dagens bilde! Flott! MVH Tove Bukker og Takker:-)
Anbefalte innlegg