Gjest member-296438 Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Tøff komp. Ser veldig "relaxed" ut og nyter draget av røyken fullt ut. Som exrøyker, får jeg nesten lyst på en sigarett..... Flott skarphet og bokeh. God kontrast med markerte øyne og munn. Hadde nok ikke sett bra ut hvis det var en pris snus hun nøt.. Godt jobba. Likte dette:-)
Ovidia2 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Skrevet 5. oktober 2014 Tøff komp. Ser veldig "relaxed" ut og nyter draget av røyken fullt ut. Som exrøyker, får jeg nesten lyst på en sigarett..... Flott skarphet og bokeh. God kontrast med markerte øyne og munn. Hadde nok ikke sett bra ut hvis det var en pris snus hun nøt.. Godt jobba. Likte dette:-) Mange takk for hyggelig tilbakemelding Pentaxen!! MVH Tove
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2014 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, noen forpester fortsatt sine lunger. Sjøl slutta jeg for 23 år og 7 måneder siden etter 28 år som stor røyker som jeg nå betaler for med kols. Tror jeg vill dempet lyset og økt kontrasten på dette. Men skriv det gjerne på smakskonto. Roar 1
Ovidia2 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Skrevet 5. oktober 2014 Ja, noen forpester fortsatt sine lunger. Sjøl slutta jeg for 23 år og 7 måneder siden etter 28 år som stor røyker som jeg nå betaler for med kols. Tror jeg vill dempet lyset og økt kontrasten på dette. Men skriv det gjerne på smakskonto. Roar Å ja Roar å røyke er ikke bra. her er det bare for det fotografiske hu tok seg en røyk heldigvis. Jeg har laget det som highkey for å fremheve den mørke sminken.. MVH Tove
GroKoDilla Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Nok en lekker svhv kreasjon fra deg, Tove! Liker kontrastvirkningene godt! 1
Ovidia2 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Nok en lekker svhv kreasjon fra deg, Tove! Liker kontrastvirkningene godt! Mange takk for hyggelig kommentar fra deg Gro!! Hilsen Tove
Anbefalte innlegg