romankovich Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hei jeg har fått et problem med filmweb sine sider. Alle linker jeg trykker på, også trailere, resulterer i denne "feilmeldingen": Er det noen som vet hvorfor dette skjer og hvordan man ordner det? Det ordner seg med en format c:, men det burde jo ikke være nødvendig. Jeg kan også nevne at jeg installerte en quicktime plugin for ikke så lenge siden. Jeg vet ikke om det var den som forårsket problemet, men problemene begynte like etter. Kjører winxp pro med sp1 Explorer 6 med alle oppdateringer rk
smas190 Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 funker fint med nyeste opera i linux værtfall Opera tha browser
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Kan du ikke bare fjerne haken i "Altid spørr før åpning av slike filer" Er vel på tynn is nå For eg er ikke 100% sikker hvordan du gjør det.
romankovich Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Skrevet 28. oktober 2003 Jeg hadde faktisk ikke prøvd akkurat den løsningen :-) , men det løste dessverre ikke problemet. rk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå