Gå til innhold

Første video fra Torment-oppfølgeren


Anbefalte innlegg

Det er sunt med en viss skepsis, men Torment og Wasteland 2 (sammen med tre-fire andre titler) er vel kanskje de minst risikofylte Kickstarter-spillene man kunne ha donert til. Jeg donerer ikke til spesielt mange KS-prosjekter, nettopp pga. risikoen, men her var det en selvfølge for meg å legge inn en sum.

 

Ja, jeg følte det på samme måten. Samtidig har det ikke akkurat vært flust av spill a la Baldur's Gate trilogien de siste årene heller, så det var noe jeg følte at jeg ønsket når det gjaldt spillutviklingen, og det bidro jo selvsagt sterkt også.

 

Når du ser på hvem som utvikler og lager Torment og Pillars, samt at begge har uttalt at de ønsker å være mest mulig tro mot de "gode gamle" spillene, så er det vanskelig å tvile på at de i alle fall kommer opp med noe som er verdt pengene om ikke annet. Selv har jeg forhåpninger om at vi får noe som overgår pengene jeg puttet inn i kickstarteren. Vi får se, spennende blir det uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2015

Metal Gear. Final Fantasy. Torment. Pillars of Eternity. Shadow Of Colossus, sequel. The Witcher 3. Masse Kickstarter spill.

2015 ser ut til og bli et mega bra år for spill.

 

Ikke for og snakke om at mange av disse spillene har hatt 6 år ventesliste.

 

Pillars trur jeg faktisk kommer ut i 2014?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...