David_1214 Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Holder på med å prøve å fikse en harddisk som skal deles på nettverket hjemme her, men får ikke lagt til filer på harddisken via pc`en (eller mac`en) Sånn er oppsettet mitt: Har en Asus RT-N56U ruter hvor jeg har en 1 TB harddisk koblet til. Har slått på medieserver og jeg finner den både på xbox, pc, mac osv. Men jeg får ikke lagt til filer på harddisken. Prøver å legge til filmer osv, men da står det at jeg ikke har tilattelse til det. Selv om jeg har skrudd på R/W på alle brukerne. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Gjerne spør om noe er uklart eller om det er noe mer info som trengs
bahyble Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Åpne disken din i et FTP program som administrator så lager du en mappe med de riktige lese og skriv rettigheter..
CiscoX Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Holder på med å prøve å fikse en harddisk som skal deles på nettverket hjemme her, men får ikke lagt til filer på harddisken via pc`en (eller mac`en) Sånn er oppsettet mitt: Har en Asus RT-N56U ruter hvor jeg har en 1 TB harddisk koblet til. Har slått på medieserver og jeg finner den både på xbox, pc, mac osv. Men jeg får ikke lagt til filer på harddisken. Prøver å legge til filmer osv, men da står det at jeg ikke har tilattelse til det. Selv om jeg har skrudd på R/W på alle brukerne. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Gjerne spør om noe er uklart eller om det er noe mer info som trengs Hei. Installere den nyeste firmware til din ASUS RT-N56U. Du kan jo prøve å formatere disken med type FAT32.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå