Gå til innhold

Anbefalte innlegg

startavgift: 99,-

Mndavgift: 15.65,-

ringepris(uansett hvor og når du ringer): 1.70,-

SMS: 0.69,-

 

youcom.no (her finner du ikke det abbonemanget jeg ble tilbudt, det var noe spess greie ein kun fikk over tlf)

 

Selv har jeg Telenor Kontantkort, og bruker mobilen passe mye, ett til to kontantkort i mnd. Men med dette You abbonemanget kunne jeg sette en sperre på hvor mye jeg kan ringe for i mnd. osv....

 

Bør jeg satse på dette, eller finnes det noe bedre? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det med eller uten bindingstid?

 

Vet at you opererer med 18 mnd bindingstid ved at man får fratrekk på faktura... siden dette ikke er et abo man finner på hjemmesiden dems, kan det kanskje tyde på det?

 

Da må du i så fall ta stilling til hvorvidt du er avhengig av ny telefon i løpet av 18 mnd.. :) bindingstid er jo i grunn litt kjipt, spes 18 mnd..

Lenke til kommentar
Chess Connect:

Etableringsavgift 299,-

Månedsavgift 9,-

Samtalepris pr minutt 1,65

SMS 0,59

 

200 ekstra i etablering, men nesten halv månedsavgift og er noen øre rimeligere generelt. Ikke de store utslaga, men viser at tilbudet ikke er eksepsjonelt.

Litt misvisende å si nesten halv månedsavgift når det dreier seg om 7 kroner da. Evt 12 sms ell noe liknende. :gretten:

Lenke til kommentar

Hvis dere er på utkikk etter billig abonnement uten binding så trur jeg at det billigste idag muligens er en nyhet som heter Combitel Inverse.

 

Fant det på topp på www.telepriser.no. Sms koster kun 45 øre og det er ingen månedsavgift og heller ingen binding!

 

Sjekk selv: www.combitel.no ;)

 

 

Jeg styrer ihvertfall utenom abonnement med binding..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...