h-a Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Jeg ser ikke anda, bortsett fra ei øy i bakgrunnen. Og den heter kanskje det samme?
Leif Olsson Skrevet 1. september 2014 Forfatter Skrevet 1. september 2014 Jeg ser ikke anda, bortsett fra ei øy i bakgrunnen. Og den heter kanskje det samme? Takk for kommentar h-a. Øya i bakgrunnen er det samme, Andøya Hilsen Leif
h-a Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Jeg ser ikke anda, bortsett fra ei øy i bakgrunnen. Og den heter kanskje det samme? Takk for kommentar h-a. Øya i bakgrunnen er det samme, Andøya Hilsen Leif Jeg har resonnert meg fram til at du står på vestsiden og at det er Vesterålen det store og en liten øye utenfor der igjen. Da er det muligens øya Anda som har et ekstra navn, eller motsatt, enda bedre. Men jeg skulle gjerne sett ei and også for at blikket ikke skal feste seg for mye på sporene i (s)anden.
Leif Olsson Skrevet 28. september 2014 Forfatter Skrevet 28. september 2014 Jeg ser ikke anda, bortsett fra ei øy i bakgrunnen. Og den heter kanskje det samme? Takk for kommentar h-a. Øya i bakgrunnen er det samme, Andøya Hilsen Leif Jeg har resonnert meg fram til at du står på vestsiden og at det er Vesterålen det store og en liten øye utenfor der igjen. Da er det muligens øya Anda som har et ekstra navn, eller motsatt, enda bedre. Men jeg skulle gjerne sett ei and også for at blikket ikke skal feste seg for mye på sporene i (s)anden. Eller kanskje ei skarv :-) Leif :-)
Anbefalte innlegg