Nils Christian Skjauff Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Kjøttmeis fra årets kull. Bildet er fjernet.
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Se der har vi en tøff rakker som allerede har vokst til seg gode farger. Ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer her. Likevel må jeg si at jeg reagerer litt på klompen i den morkne trebetan akkurat i høyre bildekant så tror jeg ville kutta innenfor selv om jeg ser at det går litt utover en blomsterskygge lenger opp som det kanskje går an å klone vekk selve blomsten og la bladet gå rent ut på ramma. Hvis du synes formatet da blir for smalt så har du kanskje mer til venstre - eller kan legge til litt da jo denne bakgrunnen er lett å hente og klone inn. Take it or leave it, Nils Christian. jeg bare tenker litt høyt om hva jeg antagelig ville gjort. Roar
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Se der har vi en tøff rakker som allerede har vokst til seg gode farger. Ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer her. Likevel må jeg si at jeg reagerer litt på klompen i den morkne trebetan akkurat i høyre bildekant så tror jeg ville kutta innenfor selv om jeg ser at det går litt utover en blomsterskygge lenger opp som det kanskje går an å klone vekk selve blomsten og la bladet gå rent ut på ramma. Hvis du synes formatet da blir for smalt så har du kanskje mer til venstre - eller kan legge til litt da jo denne bakgrunnen er lett å hente og klone inn. Take it or leave it, Nils Christian. jeg bare tenker litt høyt om hva jeg antagelig ville gjort. Roar Tusen takk for dine forslag til endringer. Selv likte jeg bakgrunnen, men ser at jeg kunne forbedret høyre billedkant ja. Mvh N.Chr.
Øyvind.L Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Litt avdempede farger,men det er mulig at folk gyver løs med alt de har til vanelig. fin positur og fin fugl og stamme. De to blomstene i bakgrunnen trekker nok øyne litt i den retningen, men gir litt villmarksfølelse
Ovidia2 Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Fint komponert og nydelige farger samt bra format synes jeg!! Hilsen Tove
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Superskarp og flott meis Tusen takk Torhild for din hyggelige kommentar! Mvh Nils Christian
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Litt avdempede farger,men det er mulig at folk gyver løs med alt de har til vanelig. fin positur og fin fugl og stamme. De to blomstene i bakgrunnen trekker nok øyne litt i den retningen, men gir litt villmarksfølelse Tusen takk Øyvind for din konstruktive tilbakemelding! Mvh Nils Christian
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Fint komponert og nydelige farger samt bra format synes jeg!! Hilsen Tove Hjertelig takk for din evaluering av dette bildet Tove ! Beste hilsen Nils Christian S:
Anbefalte innlegg