Gå til innhold

Lagerfeld Photo

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Gjest member-296438
Skrevet

Lagerfeld Photo

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå har jeg sett det også - After Shave for fotos.

Må være når man barberer bildet helt inn til beinet det kanskje?

Her ville jeg kutta midtveis mellom flaska og venstrekanten - muligens med et kompensasjonskutt oppe for å beholde formatet.

Funker jo midtstilt også, men jeg mistenker at det ville bli litt mer spenning i bildet hvis motivet kommer ut av midtstilling.

Men det er kanskje bare som så ofte før bare smaken og baken som blander seg borti.

Roar

Gjest member-296438
Skrevet

Her ville jeg kutta midtveis mellom flaska og venstrekanten - muligens med et kompensasjonskutt oppe for å beholde formatet.

Funker jo midtstilt også, men jeg mistenker at det ville bli litt mer spenning i bildet hvis motivet kommer ut av midtstilling.

Men det er kanskje bare som så ofte før bare smaken og baken som blander seg borti.

Roar

Takker for kommentar.

Ja, har du sett....etter profilbildet ditt, så er ikke dette noe for deg:-) lurte litt på hvordan jeg skulle komponere dette, så var jeg mest fornøyd slik, så her blir det ikke barbert noe nei.

Skrevet

Roar

Takker for kommentar.

Ja, har du sett....etter profilbildet ditt, så er ikke dette noe for deg:-) lurte litt på hvordan jeg skulle komponere dette, så var jeg mest fornøyd slik, så her blir det ikke barbert noe nei.

Med andre ord så blir det ikke behov for Lagerfeld denne gang.

Roar

Gjest member-296438
Skrevet

Tror jeg hadde en slik flaske en gang i tiden,men koblet den aldri opp mot foto :)

Synes det ble et teknisk bra bilde.

Arvid.

Takker Arvid:-) Tar den på før jeg går og tar bilder.....Gir en meget god effekt:-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...