Gå til innhold

Netflix-problemer


Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å se serie på Netflix på Smart TV'en og får opp meldingen "Vi har for øyeblikket problemer med avspilling av denne tittelen. Prøv igjen senere eller velg en annen tittel." Det har vært sånn i tre dager og ingen serier/filmer jeg har prøvd funker. Det står koden aip-701. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FANT DET UT SITTER NÅ OG SER PÅ GOSSIP GIRL

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja, etter litt om og men ble løsningen å logge ut, slå av TV'en noen sekunder, slå på igjen og logge inn igjen. Funkz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...