Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL'en er utrolig ustabil!


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt Telenor ADSL 704/128, og det har stort sett gått greit. Men noen ganger, så går det langt ifra greit, da mener jeg veldig langt ifra greit. Jeg vil ikke klage på telenor, ihvertfall ikke enda, for jeg er enda ikke sikker på ok problemet mitt skyldes internetten eller Routern.

 

Problemet er det, ustabil internett til de grader...! Jeg sitter og spiller CS, og pingen ligger fint på 40. så plutselig sprenger alt og pingen ligger på 300-1000, og MS'n surrer fra 5-100! Dette ser da ut som et vanlig problem som at feks pappa downloader. Så jeg løper opp til pappa's PC for og se etter hva han kunne ha funnet opp, men det viser seg at det er ikke pappa som DL. Det er rett og slett noe som er sykt ustabilt. Denne laggen gir seg ofte etter en 30 sek, men det gjentar seg omtrent annenhvert minnut. Jeg blir rett og slett helt gæren...Jeg slår av PC'n til pappa (det er min og pappas pc som er i nettverk) med tanke på at det kan være noe "spyware" som går i bakgrunnen eller noe slikt. Men problemet gir seg ikke...Jeg prøver og koble opp PC'n min direkte til ADSL boksen, men da kommer jeg ikke inn på internett (?!?). Jeg har flere gange rprøvd og restarte både rounteren og ADSL boksen, og jeg har også resatt routeren (noe som løste et lignende problem for en stund tilbake).

 

Jeg hadde vært så evig takknemmelig og noen kunne hjulpet meg :roll:

 

Hilsen en trist gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...