Gå til innhold

tattoo design


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! holder på å skisse opp en ny tattoo, men trenger litt hjelp til inspirasjon...

 

det er en engel/djevel tattoo, bakgrunnen er en quote jeg snublet over en gang som tiltaler meg veldig mye "every saint has a past, every sinner has a future"

 

til nå har jeg tegnet en jente som står med ryggen til, englevinger og glorie, samt horn og djevelhale.

 

vil at denne tattooen skal fylle store deler av "fremsiden" av underarmen så vil gjerne ha noe mer, men er usikker på hva dette skal være så tar imot tips med stor takk :)

 

(bilde kommer)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei alle sammen! holder på å skisse opp en ny tattoo, men trenger litt hjelp til inspirasjon...

 

det er en engel/djevel tattoo, bakgrunnen er en quote jeg snublet over en gang som tiltaler meg veldig mye "every saint has a past, every sinner has a future"

 

til nå har jeg tegnet en jente som står med ryggen til, englevinger og glorie, samt horn og djevelhale.

 

vil at denne tattooen skal fylle store deler av "fremsiden" av underarmen så vil gjerne ha noe mer, men er usikker på hva dette skal være så tar imot tips med stor takk :)

 

(bilde kommer)

 

Jeg var selv nettopp inne på dette temaet. Helten har den feilen at han er "bedre" enn andre, og dermed skal gi. Og når han ikke får gitt, kommer synderen og må ta. Synderen får sin enderlige frelse når helten innser han ikke er bedre. Da får synderen en bedre fremtid. Eller som synderen ville sakt: Bare en fremtid.

 

Jeg har en noe lenger tekst om det, her: https://www.dropbox.com/s/3sxvjmc7o0e0h98/WPRoad.pdf

 

Skrev det mens jeg var helt, og opphøyd.

Kanskje det kan være til inspirasjon?

 

Når helten takker synderen for at de stjal fra han, lander synderen. Og helten kan begynne å være en ekte helt. Men det hadde han aldri klart uten de "lavere" synderene, som han brukte som opphøyelse for å gjøre noe.

 

-

 

Kanskje du skal prøve å lage en helt, som har en grunn for å tråkke andre ned? Ett mål med det. Og en frekk overtalelsesevne til å få lov å bli løftet. Hvordan det skal illustreres vet jeg ikke.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...