Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hva skjules bak blåner Bildet er fjernet.
nutini Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid.
Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid. Hei Arvid, og tusen takk for hyggelig kommentar. Dette bildet ble tatt i Huddal, en litt disig dag. Denne gangen fikk jeg "de seks blåner". Den syvende får jeg vel jakte på ved en annen anledning Lisbeth.
Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid. Hei Arvid, og tusen takk for hyggelig kommentar. Dette bildet ble tatt i Huddal, en litt disig dag. Denne gangen fikk jeg "de seks blåner". Den syvende får jeg vel jakte på ved en annen anledning Lisbeth. Oooops! Jeg mener Tuddal - ved Gaustadtoppen
Leif Olsson Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Et fint landskapsbilde Lisbeth, enig der med Arvid Hilsen Leif
Lisbeth Grendal Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Et fint landskapsbilde Lisbeth, enig der med Arvid Hilsen Leif Hei Leif, og tusen takk for hyggelig kommentar Hilsen Lisbeth.
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Lag på lag er nevnt. Kanskje en smaksak, men jeg kunne tenkt meg å halvere himmelen for å senke betrakters blikk noe. Roar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Lag på lag er nevnt. Kanskje en smaksak, men jeg kunne tenkt meg å halvere himmelen for å senke betrakters blikk noe. Roar Tusen takk Roar, for konstruktiv kritikk Du har et "makalaust" blikk, og er en flott læremester Jeg må bare si meg enig med deg denne gangen også jeg Hilsen Lisbeth.
Anbefalte innlegg