Jan Høydal Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Det er bare å gi seg over - vakkert, søtt og svært smakfullt barneportrett! Den lille føflekken under øyet løfter bildet veldig. Flott i kvadratisk utsnitt. mvh Jan 1
Ovidia2 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Det er bare å gi seg over - vakkert, søtt og svært smakfullt barneportrett! Den lille føflekken under øyet løfter bildet veldig. Flott i kvadratisk utsnitt. mvh Jan Hjertelig takk Jan så hyggelig at du likte det. jeg elsker å ta bilder av mine kjære barnebarn, men får dessverre ikke tatt så mange som jeg skulle ønske.... MVH Tove
nutini Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Hei Tove. Fin blikkontakt og passe tett utsnitt gjør dette til et herlig sommerbilde som du kan se på og minnes i mange år framover. Arvid. 1
Bekir Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Hei Tove. This one looks like a princess Mvh Bekir. 1
Ovidia2 Skrevet 9. august 2014 Forfatter Skrevet 9. august 2014 Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere også Bekir og Nutini!! Mvh Tove
Kai PetterJohansen. Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Vakkert Nydelig bilde av den lille prinsessa. 1
Anbefalte innlegg