Gå til innhold

DHL JJD tracking nummer?


Anbefalte innlegg

Hei.

Leverte inn en PC til Acer, for to uker siden. Denne sendte de igår (6.8.2014), men tracking nummeret jeg da mottok var et laangt nummer som startet på JJD, og inneholddt totalt 21 tegn. Fant i etterkant ut at dette var et Ident nummer. Nå har jeg snakket med DHL, der de sa at de ikke kunne finne noe på både mitt postnummer eller selve sporingsnummeret. De nsa at jeg heller burde ringe Acer. Ringte Acer, og snakket først med "Kristoffer", forklarte han problemet og han lovte at han skulle rigne to timer senere. Dette skjedde selvfølgelig ikke.

 

Ringte dermed tilbake, og snakket med Tobias. Forstod knapt hva de sa, ettersom de var svenske... (Måtte btw spørre om hva han sa tre ganger :p)

Han mente at siden pakken ikke var i Norge enda, var det ikke mulig å spore den. Dette tror ikke jeg på, fordi uh. Sporingsnummret fungerer ikke, hvordan skal de kunne forstå trafikken hos DHL. Og dette hadde da DHL sagt ifra til meg, de sikkert 5 gangene jeg var i kontakt med både DHL Norge, DHL International FB også videre. Men også at nummereet kun skulle innehodle 10 sifre, ikke 21 som jeg mottok.

 

Så, hva skal jeg gjøre? Acer mener at de er ganske sikre på at den kommer imorgen, men at jeg kan ringe hvis det ikke skjer men at han ikke tror at jeg trenger å ringe. DHL hadde null peil.

Kunne jo spore pakken bnår den var på vei til Tyskland, og når den var i Leipzig.

 

Så, ja. Andre som har hatt slike JJD numre på 21 siffer?

Endret av Secto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...