Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Sjekka nettopp hva tempen på cpuen min var i Aida32 og det sto følgende: Motherboard: 31 Celsius (88 Fahrenheit) CPU: 24 celsius (75 Fahrenheit) Det jeg lurer på er om dette kan stemme siden jeg har ikke CPU kjøler! Er denne tempen bra for en CPU? takker for svar. P.S jeg har brukt et prog som heter CPUidle
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 24c uten cpu kjøler? På en p4? :S eh.. burde ikke den blitt LIIIITTT varm uten kjøler?
Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Skrevet 25. oktober 2003 mener du at cpuen min burde vært varmere siden jeg har en pentium 4, er dette dårlig for pcen min, jeg trodde at lav temp var bra jeg. kan noen verifisere dette!
huf Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Mener du å si at du ikke har cpu kjøler på ,eller at du har bare ribbe på uten vifte?
atticus Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Det er ikke mulig å IKKE ha kjøler på Penitum 4, men kanskje han mener at han ikke har vifte på ? Uansett.. Temperaturen stemmer nok dessverre ikke.. Du burde ha ligget på ca. 40-50grader hvis du ikke har vifte eller noen annen form for kjøling på CPU'en. Uten kjøleribbe er CPU'en allerede brent og borte.. Sett bort fra at du ikke tuller og har vannkjøling eller no VapoChill etc.
Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Skrevet 25. oktober 2003 hehe det eneste jeg vet er at jeg har Pentium 4 og ja jeg har vifte. Men det er vel ikke gærent å ha så lav temp?
Steinegal Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Nope ingen ting i å ha lav temperatur på CPUen, jo lavar jo bedre. Tvile litt på at den tempen. stemme, vest du ikkje har ei enorm ribba i rein kobbar og 120mm DeltaVifte.
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Enten så er du veldig heldig eller så er det noe gæli med sensoren. Tror den sistnevnte er mest sansynlig.. Btw: Hvilken CPU kjøler har du? Mvh FrenChie
Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Skrevet 25. oktober 2003 vet ikke hva kjøleren heter men tempen ligger nå på 20 grader celsius konstant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå