lallis Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Hei du.. Linja mi vil kun 'samarbeide' med msn og ie. Hvis jeg prøver på noe annet som bruker internett, så vil den ikke vise noe tilkobling. Har sjekket ipconfig, og maskinen har ip adresse. Noen som har hatt lignende problemer? Pelis, dette er irriterende!
Zamoht Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 HVa slags internettopkobling har du? Gjennom kabeltv elller ADSL? har du koblet til en ruter?
lallis Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Det er kabel, og jeg kjører direkte fra modem og inn i pc. Hadde USB kabel til i går, da bytta jeg til tp. Men det skal ikke ha noe å si? Som sagt, msn og ie funker, men ikke irc - og andre programmer som bruker linje..
lallis Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Koblet til IRC via en klient (jIRC) på en hjemmeside, og dette virka.. Da klarer jeg ikke å se problemet. Hva er som gjør at den ikke vil koble til IRC via mIRC, da? * Unable to connect to server (Connection refused) Den kommer @ IRC..
objorkum Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Skriv /server oslo.no.eu.undernet.org:6667 i status?
Tronic Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Er det innstallert firewall på pc'en eller modem/router. Hvis så sjekk innstillinger.
lallis Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Ja, jeg kjører firewall, og har sjekket innstillinger. Det som er så rart er at ALLE andre programmer som bruker internett fungerer normalt, men mIRC vil altså ikke virke. Bør jeg gå tilbake til USB kabelen? Men all sunn fornuft tilsier jo at det ikke skal ha noe å si. Dette er irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå