Gå til innhold

Skuter, master og vant!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har vi deg, jo - jeg vet jo at du har pèst rundtomkring skipene og skutene de siste dagene med kameraer både foran og bak :)

Jeg liker godt begge versjonene, kanskje best den hvor jubilanten "Statsraaden" er med i venstre bildekant. - I tillegg litt mer liv og røre på elva som gir et ekstra puff. (For noen flotte dager!)

Har du kjøpt deg drone?

Vh.

Skrevet

He-he!

Droner er dyre og vanskelig å styre - Fredrikstad-broen er gratis. Tatt på 95mm (18-140mmm zoom). Takk for kommentaren.

Mvh,

Walter

Skrevet

Det er kommet en tredje versjon etter at jeg kommenterte sist. Denne versjonen synes jeg ble best av alle sammen, her har du utelatt den vanskelige himmelen. Det tror jeg var lurt . Dessuten nærmere innpå skogen av rigg og tauverk, en god dokumentasjon på hvorfor det er så mange fredrikstadborgere som nå har kink i nakken :)

Vh.

Gjest member-296438
Skrevet

Flott dokumentasjon av en flott begivenhet:-) Staselige skuter, noe som bildene er med på og vise. Likte v2 best, med my luft i midten og hovedmotivet(ene) ut mot kanten av bildet. v3 er også bra, med detaljene på skutene, men jeg ville hatt litt luft nederst og samtidig fått med toppen av mastene. V1 er inne på dette, men toppen av den fremste masta er litt for tett opp mot bildekanten etter min mening. Du har fått en flott skueplas på toppen av broen tenker jeg, og droner er, som du sier, vanskelige og dyre.

Skrevet

Gjør som Pentaxen og velger meg V2.

Men forstår også godt Klevberg'n som vill ha mest master og rær.

Tar vel ei stønn før vi blir kvitt skuttebilder fra dere to maritimfrelste n???

Ligger vel no'n dusiner i arkivet som bare venter på å bli redigert.

Roar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...