eught Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 - Lovlig - Manual, Tech-tree, Kart osv. - Internettmuligheter. Cd-keys osv. - Support, 100% sjanse for at det virker (hvis du har brukelig pc, selvsagt). - Cover, cd'ens design. (Påtrykk, altså). - Støtte de som lager og utgir spill. - Mektig følelse å eie spillene. - Vise folk at du virkelig liker spill/hvilke spill du virkelig liker. - Slippe å brenne videre - skylde på brennesperrer og cd-keys osv. Alle disse gjelder for meg. Men skal jeg peke ut én hovedgrunn, må det være pga. CD-keys osv.
Olle P Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 - Lovlig Jag är en alltför laglydig person... - Manual, Tech-tree, Kart osv. Om det vore så väl... Jag vill ha en riktig manual, och inte en PDF! - Support, 100% sjanse for at det virker ... Numera är det nästan 100% chans att det inte fungerar, eftersom mina CD-läsare inte gillar de kopieringsskydd som blivit standard. - Støtte de som lager og utgir spill. Definitivt! Jag köper mest spel från små utvecklare som BTS och eSim games. - Vise folk at du virkelig liker spill/hvilke spill du virkelig liker. Jodå, jag köper bara de jag verkligen gillar. (Och har inga andra, olagliga, spel.) /Olle
Patrokolos Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Kjøper stort sett bare spill, som jeg har desperat behov for å spille på nett. Eller, så kjøper jeg et spill, fordi det er så sinnsykt bra, at utviklerene fortjener de få kronene, som slipper igjennom vårt avgifts-system. I disse dager, når man alltid får tak i iso'er, er det svært sjeldent jeg kjøper. Går lang tid mellom hver tittel som er verdt og investere i.
Dan Hansen Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Å kjøpe spill er bortkasta penger... Å spille spill er bortkasta tid... ::Dan
Skyttt Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Å kjøpe spill er bortkasta penger... Å spille spill er bortkasta tid... ::Dan Da er du på rett forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå