Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl vitere.


Anbefalte innlegg

Hello.

 

Jeg flytter ut hjemmefra. Vil skaffe meg ADSL, men skal ikke ha fastelefon og vil ikke overskride en mnd kostnad 800kr.

Hadde Telenor ADSL i "gamle" dager før den begrensninga på nedlasting kom, og var fornøyd. Lurte på hvilken aktør jeg skulle velge nå?

 

Har lest en del forum og blir litt skeptisk når man leser om hvor dårlig kundeservice, lang leveringstid, kluss med linja, ustabilitet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på...

 

NextGenTel : Mest for pengene, mest stabile linjene jeg har vært borte i (ca. to år etter jeg fikk NGT, har jeg ennå ikke opplevd ett sekund nedetid). Hadde heller ikke problemer med å nå kundeservice den ene gangen jeg har hatt behov for å ringe de (viste seg at problemet var Bravida sin feil). De leverte produktet samme dag de lovte at jeg skulle få det også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal ha telenor da men.. det finnes jo flere billigere alt, ikke minst uten begrensing. Og at linja er stabil har nye å gjøre med sentralen du er tilkoblet, det er vel ikke alt men... Correct me if i'm wrong.

Er det slik, burde jeg vel få like stabil linje som jeg har nå.. Om ISP'en bruker samme utstyr.

Lenke til kommentar

det er en jungel ute der

 

sjekk ut hva du vil ha på bredbåndsguiden

http://www.itavisen.no/speedometeret.html

 

eller så selvom noen sier noe annet så har jeg nettopp slitt meg gjennom

en ny bestilling av adsl. jeg tok selv motet fatt og bestillte ngt bravo

og seinere har jeg bestillt charlie på jobben. ngt sender jobben til bravida og derfor ventet jeg 3 måneder...... og hvem må ikke vente på dem :evil:

 

så se på båndbredden ut og inn og velg ngt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...