Gå til innhold

Hvordan (konkurranse-) spilling lot meg finne ut hva jeg er god til


Anbefalte innlegg

Jeg publiserte nettop en artikkel (på engelsk) om hvordan det å spille DotA på et rimelig høyt nivå hadde en stor innvirkning på meg i tenårene, såvel som årene siden.

 

http://blog.erlend.sh/how-gaming-helped-me-figure-out-what-im-good-at/

 

Den engelske siden av diskusjonen vil foregå på Reddit:

 

http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/2a8gx1/how_competitive_gaming_helped_me_figure_out_what/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt, spilte selv ganske mye tidlig i tenårene - hovedsaklig BF2 - og følte at jeg mestret det ganske bra. Deretter endte jeg opp med å lage et tekstbasert nettspill(som jeg fortsatt bruker en del tid på). Nå jobber jeg for det meste med webutvikling.

 

Spilte nok en god del mindre enn 30 timer i uken, men jeg spilte en del, og når jeg spilte så var det "trening" eller kamper mot andre klaner.

Ironisk nok så lærte jeg programmering ganske tidlig som følge av mods til spill. Hadde det ikke vært for interesser for spill så hadde jeg nok aldri startet med programmering og lært at det var noe jeg syntes var mer interessant. Har egentlig aldri tenkt på det før nå.

Spiller du DotA 2?
Hva mener du om League of Legends, sammenlignet med DotA 2?

Lenke til kommentar

Spilte en hel del DOTA2 når det kom ut. Nå er jeg for det meste tilskuer og koser meg stort med å følge The International.

 

Prøvde litt LoL også. Synest det er et utrolig vellaget spill, men DOTA2 passer mine preferanser bedre. LoL har definitivt gjort en mye bedre jobb med å gjøre spillet mer tilgjengelig for nybegynnere. Synest det er flott at vi har flere spill i MOBA sjangeren, dog jeg skulle likt å se litt større sprang i ting some brettutforming og kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...