Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Et Pent stykke arbeid. Lyssetting i toppklasse. God komp og fin skarphet på øyne.
LAEN Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hei Ovidia2, Nydelig portrett, liker veldig godt de klare øyene og den diffuse overgangen mellom din datter og den fine diffuse bakgrunnen 1
Olav Leistad Hove Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Nok et kunstverk av deg Tove som maler/tegner med lys Flere av oss kunne sikkert ha fått til "High Key" men her løfter du det til et høyere nivå. Måten du "tar frem øynene på gjør at blikket hennes fanger oss. Den skarpe irisen gjør at blikket stråler mot oss. Nydelig!! Ett hakk høyere enn toppklasse... Hilsen Olav 1
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Hjertelig takk til dere alle sammen for de flotte kommentarene!! Satte stor pris på det:) MVH Tove
40D Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Imponert! Men det skal ikke mye til å imponere meg med menneske portretter. Noe jeg ikke har vært tøff nok til. Burde finne meg en tålmodig, ikke timebetalt og totalt uten store forventninger, model som jeg kan trene på. KULT
nutini Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Et bilde helt etter min smak..diffust,samtidig som du har bevart skarpheten på øynene. Meget bra. Arvid.
Anbefalte innlegg