HelloKjersti Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 DAGENS BILDE: Selv uten bildeteksten er det enkelt å lese en fortelling ut av dette bildet. De tre lammene på rekke leder blikket inn i bildet, mot personen som går med en sau i bånd - eller vent, det er jo ingen sau, det er visst en finsk lapphund. Spesielt godt liker jeg lammet i midten av bildet, som helt klart er i fullt firsprang etter det den tror er et annet lam. Et fortellende bilde med en solid porsjon lun humor, dette. Bra fanget!
Roar Kneppen Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Veit ikke om Kjersti overså det jeg hektet meg oppi hvilket er at diagonalen som sauene og mannen danner kommer rett ut av nedre venstre hjørne. Litt mer luft til venstre ville gitt bedre perspektiv og spenning i bildet og slik jeg ser det høynet det enda litt. Artig motiv med de 4 levende elementene som danner en diagonal. Roar
judith-g Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Skrevet 26. juni 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Veldig moro at andre også ser humoren i bildet
Anbefalte innlegg