Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

windows starter ikke


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en pc med Windows 7 på. Når jeg spilte league of legends kom jeg borti strømkontakten med foten og pcen gikk av. Når jeg skulle slå den på igje kom jeg bare til "starter windows" Før den slo seg av og begynte på nytt. Hva skal jeg Gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt spesielt, skal mye til for at pcen ikke kommer inn i windows bare fordi den mistet strømmen, det først som slår meg er at noen filer på disken kan ha blitt skadet.

 

Ville kanskje prøvd en windows repair. Boot opp på en windows 7 cd, og i stedet for å installere så kjører du repair windows.

 

Kommer du inn i sikkerhets modus? (Normalt F8 under oppstart)

Lenke til kommentar

Kan nok være noen filer som er skadet, siden igår så oppdaget jeg at jeg hadde virus selvom jeg ikke laster ned noe drit.

Har ikke noen cd med windows 7 på. Når jeg kjører repair windows så skjer det ingenting. Det eneste som kommer opp er bakgrunnen til windows uten noe annet.

 

Måtte prøve å trykke f8 når du sa det. Men det eneste som skjedde da var at jeg fikk velge boot options. Har prøvd alle mulighetene men det er jo bare på harddisken det ligger windows. Å det finker jo ikke der.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...