Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen venner driver og spiller en del COD generelt sett alt fra CoD4 til Ghosts egentlig. Vi spiller bare på PC.

Som mange vet er ikke COD PC communityet spesielt stort, hverken på verdens basis eller i Norge. Det kommer heller ikke til å bli noe større av seg selv.

Derfor skriver jeg dette innlegget, or å prøve å finne likesinnede som vil være med på å i hvert fall prøve å gjøre det litt større.

Enkelt spillere, klaner, nye, gamle, erfarne og "noobs"! Vi må slå oss sammen!

 

Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som tenker på dette. Jeg vet det er mange Norske COD PC spillere der ute.

 

Har dere Idèer på hvor vi skal starte? hva skal vi gjøre? Jeg håper dette innlegget kan være en liten start for noe litt større :)

 

I tillegg ønsker jeg at vi holder denne tråden saklig og ellers følger forumets regler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt CoD4 siden starten og miljøet er fremdeles ganske aktivt! Cybergamer.org kan du søke lag, kamper osv.. Dette gjelder da CoD4 Promod, en mod som har gjort CoD4 til et esport spill! Orker ikke skrive så mye nå, skal akkurat til å spille. Kunne vært en god ide å få samlet norske spillere igjen!

Lenke til kommentar

Vel. Som enkelte kanskje vet er esport delen av cod hele tiden oppdatert etter hvert som det kommer nye spill i serien. For at Norge skal kunne følge med denne utviklingen må vi nok satse der etter også.

 

Lag messig sliter jeg for så vidt ikke. Det er heller det med en turnering/trening mot norske som er problemet vårt. Men jeg liker og se at det er andre som tenker likt som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...