MrSeemore Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Heisann! Jeg er da litt usikker om dette er riktig sted med denne tråden, men har sett flere slike her. Så jeg satser på det! Jeg er da Pål fra Bergen, og jeg holder på med litt YouTube. Jeg er ikke den beste og har en lang vei å gå på å bli bedre. Det er slikt som kommer med tiden. Men jeg gjør forsåvidt mitt beste. Jeg spiller for å ha det kjekt, og legger ut ting fordi jeg liker det. Kanalen min er da relativt ny og ikke så mye innhold enda. Jeg kommer til å legge ut en del videoer i uken, hvor mange er usikkert, men en del. Jeg vil også ha tilbakemeldinger på hva som er bra, hva som kan bli bedre og hva som er dårlig. Dette er slik at jeg kan bli bedre på ting! Vil du være med å hjelpe meg videre, så ta turen innom kanalen min: https://www.youtube.com/user/mrseemverden - MrSeem (Pål).
Reaver Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Ha! Er det deg? Du husker ikke meg med dette brukernavnet, men husker du MrSliceFTW?
MrSeemore Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Skrevet 7. februar 2015 Tar en liten bump på denne tråden, og vil dele med folk at jeg har en liten giveaway på min kanal. Det som blir gitt bort er 34 spill + 51 DLC'er, og det til kun en vinner! Også er det 1-2 som vinner et spill hver. - Seem ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå