Ludvig86 Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 God kveld! Jeg har en eldre Toyota Avensis (2001-mod.), og er nyskjerring på en DAB-adapter til bilen min. Bilen har integrert radio/CD så det er ikke så lett å bytte ut selve spilleren. Det jeg lurte på, hva folk anbefaler av adaptere der ute og hva man burde tenke på/over med en slik sak. Jeg har sett lit på en Tiny Audio C3 ( https://www.komplett.no/tiny-audio-c3-dab-adapter-til-bil/805657 ). Er den grei? Noen erfaringer? Noen alternativer som kan vere bedre i den prisklassen? Takker for alle inspill!
Sanders543 Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har en sånnen. Fungerer greit. Nyttig med bluetooth/AUX tilkobling og.
baltazbot Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Kort spm. Er jo ingen bombe at radiolyd ( ikke dab)er temmelig bedritent å høre på i en bil med vasst annlegg. Men hvordan er det når jeg kobler min iPhone til jack-kabel og kjører Spotify. Er dette da digitalt? (mot radio som er analogt). Merker jo enorm forskjell på lydkvaliteten Spotify mot radio... Takk
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Lyden fra headsetutgangen på en mobil er analog, ikke digital.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå