Kai PetterJohansen. Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Vakkert portrett i svart hvit hvor jeg syns ansiktet ti jenta kommer flott fram.
Jan Høydal Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Skrevet 14. mai 2014 Takk for god tilbakemelding Kai Petter Dette bildet var egentlig resultat av et eksperiment jeg gjorde i går for å se om jeg kunne overvinne en vegg som badet i alt for sterkt sollys. Så planen var å sette på et heftig gråfilter for så å eksponere det opp igjen med kantbelysningen fra en blitsreflektor. Ser på det som en god begynnelse mvh Jan
Ovidia2 Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Fint uttrykk i dette bildet som jeg liker. fint å eksperimenter med slike utfordringer du er flink!! MVH Tove
fotopoulsen Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Ett flott bilde med fin lyssetting. S/h konverteringen sitter også gott. Tittelen passer fint til ytrykket i jentas ansikt.
Jan Høydal Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Skrevet 16. mai 2014 Takker dere alle for kommentarer til dette lille eksperimentet. Tror det er noe jeg kommer til å dra frem fra "verktøykassen" fra tid til annen mvh Jan
Anbefalte innlegg