Gå til innhold

Flere Gmail kontoer


Anbefalte innlegg

Er det mulig og slå sammen flere gmail kontoer?

Tenker hovedsaklig på kontakter, men hadde vert fint om det er mulig og slå sammen kjøpte apper og slikt og til en konto :)

Har lagt inn litt for mange private kontakter på firma kontoen jeg skulle ha fått over på privat kontoen :)

Har z1 compact, fint om noen vet om en løsning eller en app som fikser dette uten noen problemer, gjør ikke noe om appen koster noen kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det bør vel gå! Jeg har flere kontoer (adresser) og bruker kun en. For de andre har jeg lagt inn at e-posten videresendes til "hoved e-post". Det gjøres under innstillinger på fanen videresend. Når det gjelder kalender og oppgaver, så eksporterer jeg f.eks. outlook kontoen min til en CRV-fil (tror det er det den heter) og importerer til hovedkontoen på gmail (litt tungvint, men mulheten er der). Denne import/eksport muligheten finnes stort sett hos alle e-post leverandører.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Finnes ingen måte å slå sammen eller synkronisere flere google kontoer. En del data kan imidlertid overføres ved hjelp av funksjonalitet i de ulike applikasjonene. Google har en tips liste her.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Takker for svar.

Henter selv flere epost kontoer fra firma kontoen min :)

Men ser at linken Tiltman kommer med løser egentlig hoved problemet mitt, er jo bare og eksportere kontaktene til privat kontoen og slette kontakter jeg ikke vil ha på de forskjellige kontoene :)

Apps ser ikke ut til og la seg flytte på noe grei måte men det får heller bare stå til, får eventuelt kjøpe de på nytt da.

Det er mitt firma altså, er bare jeg som vil prøve og skille privat og firma på en bedre måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...