Gå til innhold

Nextgentel IPTV innstillinger


Gjest Slettet-dYrP3202

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dYrP3202

Hei

 

Er det noen som vet hva IPTV instillingene for NextGenTel er? Jeg har tenkt å bruke en Asus RT-N66U istedenfor den som følger med fra NextGenTel, dessverre vet jeg ikke hva jeg skal ordne på instillingene.

 

Jeg kan ikke være den første som har fått denne ideen, så tenkte jeg skulle spørre her før jeg begynner å stange hode i veggen mot kundesupport. De er som ofteste motvillige til å bruke tiden eller hjelpe så fort det ikke er snakk om deres utstyr selv om de burde gi ut slik informasjon (mener jeg).

 

Skjermbilde av manuelle valgene jeg kan gjøre:

post-125345-0-67801300-1399321684_thumb.png

 

Det finnes også en rekke med presets, vet ikke om jeg kan bruke noen av disse:post-125345-0-13231800-1399321679_thumb.png

 

Håper noen har tuklet med dette før og kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du legge ut konfigurasjonen frå NGT-ruteren din her (eller på PM)? Eg veit at Inteno X5668 hadde ein Configuration Backup-funksjon som lot deg laste ned konfigurasjonen som ei tekstfil, men veit ikkje kva som går an på dei andre boksane dei brukar.

 

NB: backup-en inneheld kundenummeret ditt, WLAN-konfigurasjonen din o.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dYrP3202

Hei

 

Takk for innlegget, det løste seg av å sette ISP profile til none og bare velge LAN-port. Ingen anelse hvorfor det fungerte men det gjorde det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...