Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Video stopper etter noen sekunder i Google Chrome


Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne litt ut av problemet på Google, og det jeg fant ut av var at problemet kan løses med å deaktivere, og deretter aktivere Adobe Flash. Greit nok det, men det tar ikke lang tid før problemet er tilbake.

 

Noen andre sier at det kan være AdBlock-plugin som skaper problemet. Har prøvd å deaktivere denne og, men problemet forsvinner ikke.

 

Å spille av videoer i Internett Explorer fungerer utmerket. Jeg vil nødig nedgradere til Internett Explorer.

 

 

Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få orden på dette?

 

Kan legge til at, NÅR det går ann å spille film, så har jeg lyd og video. Når feilen er der, har jeg kun video, uten lyd, og den stopper etter noen sekunder. Dette er altså en feil som kommer og går. For det meste er feilen til stede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Dette skjer ofte i Google Chrome, da denne nettleseren har innebygget flash i tillegg til en eventuell flash player du har lagt til fra Adobe ved siden av.

 

Prøv følgende:

 

1. Ha nyeste versjon av Adobe Flash Player installert. Last ned her: http://get.adobe.com/flashplayer/

 

2. Ha nyeste Google Chrome installert -> Trykk på meny -> Om Google Chrome for å tvinge oppdatering om det finnes noen.

 

3. I Google Chrome adressefelt, skriv: about:plugins

 

4. Øverst skal du se 'Adobe Flash Player'. Trykk på +-ikonet til høyre på siden for å ekspandere oversikten.

 

5. Deaktiver 'Shockwave Flash' som peker til 'pepflashplayer.dll', slik at du kun har 'Shockwave Flash' som peker til 'C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash' mappen.

 

6. Restart Google Chrome og prøv igjen.

 

Lykke til! :-)

Endret av SpZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...