Trond Olav Løkken Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Et bilde med masse uttrykk, som setter i gang assosiasjoner. Må si jeg liker hai ki-effekten her.
nutini Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Hei Yngve. Dette likte jeg godt ! Et riktig øyeblikksbilde hvor blikk møtes via speilet antar jeg ? Utsnittet er tett og det skapes en fin situasjon jentene imellom. En ting jeg lurte på? Har du behandlet bildet på en eller annen måte,kunne tenkt meg og sett dette i en litt mer gråskalautgave...uansett et flott øyeblikksbilde ! Arvid.
Gjest medlem-345354 Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Et bilde med masse uttrykk, som setter i gang assosiasjoner. Må si jeg liker hai ki-effekten her. Hei Trond Olav, Takk for hyggelig tilbakemelding. For meg har dette alltid vært et spennende bilde å komme tilbake til, noe å reflektere over. mvh, Yngve
Gjest medlem-345354 Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hei Yngve. Dette likte jeg godt ! Et riktig øyeblikksbilde hvor blikk møtes via speilet antar jeg ? Utsnittet er tett og det skapes en fin situasjon jentene imellom. En ting jeg lurte på? Har du behandlet bildet på en eller annen måte,kunne tenkt meg og sett dette i en litt mer gråskalautgave...uansett et flott øyeblikksbilde ! Arvid. Hei Arvid, Takk for din tilbakemelding. mvh, Yngve
Gjest medlem-345354 Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hei Yngve. Dette likte jeg godt ! Et riktig øyeblikksbilde hvor blikk møtes via speilet antar jeg ? Utsnittet er tett og det skapes en fin situasjon jentene imellom. En ting jeg lurte på? Har du behandlet bildet på en eller annen måte,kunne tenkt meg og sett dette i en litt mer gråskalautgave...uansett et flott øyeblikksbilde ! Arvid. Og ja; bildet er behandlet i Lightroom. Sepia toner synes jeg fungerte bedre enn gråtoner for å bygge opp under historien i bildet. Ser den lille jenten bakerst inn i speilet eller direkte inn i kameraet? mvh, Yngve
nutini Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Hei Yngve. Dette likte jeg godt ! Et riktig øyeblikksbilde hvor blikk møtes via speilet antar jeg ? Utsnittet er tett og det skapes en fin situasjon jentene imellom. En ting jeg lurte på? Har du behandlet bildet på en eller annen måte,kunne tenkt meg og sett dette i en litt mer gråskalautgave...uansett et flott øyeblikksbilde ! Arvid. Og ja; bildet er behandlet i Lightroom. Sepia toner synes jeg fungerte bedre enn gråtoner for å bygge opp under historien i bildet. Ser den lille jenten bakerst inn i speilet eller direkte inn i kameraet? mvh, Yngve LItt vanskelig å si om hun ser i speilet eller inn i kameraet,du får spørre henne hvis du har mulighet? ...
Anbefalte innlegg