Gå til innhold

Viktig info: Gamer.no klanen Diablo 3 RoS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere gått tilbake på dette med "invite-only" for jeg ble jo nærmest med i klanen ved uhell :p

 

Anyways, visste ikke om klaner, noen som kan gi meg the tl:dr; av hva det innebærer for oss som er i klan? Spiller for det meste bare med samboer (som blir gretten når jeg spiller alene :p)

 

Ser også stadig i chatten hva dere finner av legendaries, er det noe som skjer automatisk, eller er det noe dere deler "manuelt"?

 

Beklager noob spørsmål. ;)

Lenke til kommentar

Vi hadde en opprydding, da ble det en del ledige plasser. Så vi har åpnet opp slik at folk kan joine, men vi sjekker at de er norske. Grunnen til det er at det så og si er dødt med folk som vil joine her i fra. Kommer til og stenge snart slik at det bare er invite only igjen.

 

Legendaries skjer automatisk.

 

Fordelen med klan er at det er lett og finne folk og spille med.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei,

 

Leste første posten og sendte en friend request til Scrapyard#2911 men så leser jeg videre at man nå kan søke opp klanen. Men finner ingenting. Kan noen fortelle meg status for denne klanen?

 

Er en halv-casual spiller som vil teste å spille sammen med noen (har bare spilt solo hittil). Har en Crusader som jeg spiller med.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Har oppdatert første post. Bra med ledige plasser etter opprydding når patch 2.1.2 kom. Endelig fikk blizz ut fingeren og addet en funksjon slik at man ser hvor lenge man har vært offline.

 

Klanen ligger åpen slik at den kan søkes opp. Søk opp og request invite, evt add en av oss i første post som venn.

Endret av @CS
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...