Albert Andersson Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Hei, Alec Ask. Svært klar speiling av både trær og skyer / himmel, og komposisjonen med nær perfekt symmetri gjør bildet spennende,, synes jeg ! Dynamisk omfang er veldig bra, og fargene dype, klare og rene. (Med A7 har Sony langt på vei en "vinneroppskrift" !) Ha en riktig God (foto-)Påske, Alec ! Vennlig hilsen Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Hei, Alec Ask. Svært klar speiling av både trær og skyer / himmel, og komposisjonen med nær perfekt symmetri gjør bildet spennende,, synes jeg ! Dynamisk omfang er veldig bra, og fargene dype, klare og rene. (Med A7 har Sony langt på vei en "vinneroppskrift" !) Ha en riktig God (foto-)Påske, Alec ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Dette bildet har også vært innom DxO filmpack 4. Er veldig fornøyd både med a7 og RX1 , de gjør en bra jobb. Blir ikke resultatet bra må jeg selv påta meg skylden for det. Vennlig hilsen Alec
Anbefalte innlegg