Mr. Sanders Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Liker balansen i b ildet med riggen og support til høyre og "ingenting" fadet til tåke til venstre. Westcon?
Gjest member-296438 Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Trodde et øyeblikk at du hadde funnet olje utenfor stuedøra og ville dokumentere det:-) Gøy at du legger ut bilder av det som skjer i området ditt.
Albert Andersson Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Hei, Nutini. Funn av olje på Ekofisk-feltet i Nordsjøen i 1969 snudde i løpet av få år opp / ned på norsk økonomi, og gjorde oss "verdensledende" innen oljeboring til havs. "Oljealderen" vil for alltid stå som en viktig epoke i norsk historie. Jeg synes du har gitt bildet en aldeles flott komposisjon, der kurvelinjen over plattform og slepebåter næmest perfekt følger fjellkammen i bakgrunnen ! Bildet er meget skarpt, og viser en rekke detaljer, som bidrar til å gjøre bildet mer severdig. (Jeg har studert det, - leeenge !) Veldig bra, Arvid ! Ha en riktig God Påske ! Vennlig hilsen Albert.
nutini Skrevet 16. april 2014 Forfatter Skrevet 16. april 2014 Mr. Sanders,dette er Scarabeo 5. Ikke akkurat rett utenfor stuedøra Pentaxen,ca 10 km å kjøre herfra hvor jeg stod. Albert;tusen takk for veldig utfyllende kommentar,også takk til Mr. Sanders og Pentaxen for tilbakemeldinger. God påske ønskes alle tre. Arvid.
Anbefalte innlegg