Gå til innhold

Grønnsisik (hunn) ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint bilde, og interesang informasjon.

Jeg har heletiden trodd at alle fugler flyr av sted med det samme når de blir skremt/stresset - der tok jeg tydeligvis helt feil... :)

Skrevet

Fint bilde, og interesang informasjon.

Jeg har heletiden trodd at alle fugler flyr av sted med det samme når de blir skremt/stresset - der tok jeg tydeligvis helt feil... :)

Hei, Jan Erik.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

De aller fleste småfuglarter synes å ha en "lav terskel" for faresignaler, og flyr raskt av sted ved støy eller bevegelser i nærheten, - som f. eks. en presenningflik som blafrer og smeller ved kraftig vind.

Grønnsisik, derimot, blir sittende rolig og avventende, - de virker mindre "skvetne", rett og slett.

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Hei Albert,

Skjønte det var en hunn, hun så så fornøyd ut der hun satt på pinnen ;)

Flott bilde!!

Hei, Jaeggen.

Stor takk til deg, også ! :)

Grønnsisikhannen er betydelig mer fargerik enn hunnen, - slik det ofte er i fugleverdenen.

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Meget god kvalitet på dine fuglebilder, Albert, - også rent teknisk. Flott virkning av teleoptikken, med fuglen svært detaljskarp mot dus bakgrunn.

Hei, Trond Olav Løkken.

Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Hei Albert !

Flott bilde av en vakker fugl, velkomponert med fine farger, skarphet , bokeh. og detaljrikt.

Vennlig hilsen

Alec

Skrevet

Hei Albert !

Flott bilde av en vakker fugl, velkomponert med fine farger, skarphet , bokeh. og detaljrikt.

Vennlig hilsen

Alec

Hei, Alec Ask.

Hjertelig takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Hei Albert !

Fint bilde, god kvalitet, av grønsisik hunn. Skal nå ut på jakt etter vårfugler då regnet stoppet, kanske noen sisik då?

Hilsen Leif :)

Hei, Leif Olsson.

Tusen takk for hyggelig kommentar, og lykke til med fotojakt på vårfugl ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Enda et flott portrett av dine vakre fugler:) Nydelig Albert:) God Påske!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Tusen takk for hyggelig kommentar, Tove, - jeg setter stor pris på dine tilbakemeldinger, og føler at jeg har lært mye av dem ! :)

Ha en riktig God Påske ! :)

Vennlig hilsen

Albert..

Skrevet

Flott komp og positur, fine farger og gode detaljer i fjærene. Skulle jeg pirke litt vil jeg si hodet kunne vært ørlite skarpere. Men, her er det vel meget små marginer..

Hei, Jan R. Halvorsen.

Tusen takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk ! :)

Ha en riktig God Påske, Jan !

Vennlig hilsen

Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...