Gå til innhold

Problem med Viaplay app på Samsung Smart-TV

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk.

Kjøpte meg for eit år tilbake i tid ein 50" Samsung LED Smart TV, som på den tiden kosta 9000kr på Lefdal. Har aldri brydd meg spesielt med smart tv funksjonen, men har funne ut at det ville vært fint å sjå fotball på dei smart tv appane som eksisterar, no både viaplay og sumo. Tingen er det, at når eg opnar Viaplay appen får eg opp ein beskjed om at eg må:

"oppdatere appen for å få utnytte ditt og datt. Trykk OK når du åpner appen for å oppdatere" Okei, med meldingen er det ein stor, rød OK knapp, så da trykker eg berre på den. Da skjer det absolutt ingenting av det eg vil skal skje, da blir eg berre tatt tilbake til samsung app storen. Har prøvd å finne viaplay appen der inne, kanskje det går an å oppdatere den der, men nei.

Mulig at dette blei litt kronglete forklart, men uansett; eg får ikkje til å oppdatere viaplay appen på samsung smart tv'en min, jævlig irriterende at eg ikkje får brukt appen, da er jo heile smart tv funksjonen for meg bortkasta

Nokon som veit kva problemet er? Har vore borte i noko liknande? Har ei løysing? :p

Mvh

Nutjob

Endret av Nutjob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...