Gå til innhold

Deployment av Python applikasjon


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Først og fremst håper jeg at dette ble riktig del av forumet. Videre kan jeg påpeke at jeg i utgangspunktet kun kan HTML/CSS. Kunnskapen er med andre ord veldig begrenset når det kommer til programmering-/scriptingspråk.

 

Saken er den at jeg gjerne skulle ha satt opp dette: https://github.com/ceari/whyattend, men har aldri vært borte i noe lignende før.

 

Jeg har webhotell på ServeTheWorld med SSH access, og som vistnok skal støtte Python. Er det en formidabel oppgave for meg med såppas begrensete kunnskaper å få satt opp dette, eller lar det seg i det hele tatt gjøres med et slikt webhotell (altså uten dedikert server)?

 

Hadde satt veldig pris på om noen kunne satt meg i riktig retning!

 

Mvh,

KimS.

Endret av KimS
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Python er såpass enkelt og genialt at du ikke bruker lang tid på å lære deg litt basic ;)

 

Er det snakk om å sette det opp en gang og så drifte det? Isåfall; ja, du får det nok til. Tar sikkert en kveld med litt lesing, prøving, feiling, og brøling til skjermen, men så går det nok smurt.

 

 

Hvis det er snakk om å lage et script for å deploy'e til flere servere? Personlig har jeg sett på "fabric" og skrevet et par mini-deploy script med dette, men hvis andre har forslag om ting som kan være lettere, bedre, eller mer fleksibelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...