Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nynorsk


Anbefalte innlegg

Hey! Jeg lurer på om noen kunne ta seg litt tid til å bare se over denne teksten og eg det står riktig.

Det er på nynorsk men jeg er ikke så god i nynorsk men jeg tror jeg har skrevet mye riktig ;)

Takk <3

starter her:

 

I dag har eg vert på båten til en av vennane mine og har hatt det heil utrolig bra. Vi grilla pølser, badet og solte oss. Vi var 5 jenter og 7 gutar frå trinnet. Det var sol, vind stilla og varmt.

 

Eg starta dagen med å sove over hos ei venninne, det var morsamt. Vi var våkane te klokka var litt over 5 på naten og pratet med ei kjekk gut som vi treff på nettet. Han var veldig morosam og kul, han het Harry og bode i Bergen, vi skal kanskje møtas i byen en dag når han kjem hit. Men uansett, eg og venninna mi våkna kl. et på dagen av at noen gutar ringte oss og spurte om vi ville bli med på båten demmes og grille pølser og bade, det sa me ja te. Vi drog ut og demm henta oss på brygga nede ved vatnet. Vi drog ut og ankra oss like utanfor Langøyene. Vi hadde høy musikk og grillet pølser først, så badet noen mens noen solte seg, eg badet saman med mange andre.

 

Etter at vi var tørre så var det nokon som hadde med eit veldig interresangt spell, det gekk ut på å få spørsmål om persjonar som var på båten og svare, om man ikkje klarte det måtte man hoppe i vatnet, det var veldig morsamt. Etter at vi hadde vert der i mange timar så drog vi tilbaka te brygga der gutane satte oss av så vi kunne dra hem og gjøre oss klara for kveldens party. Gutane hadde spurt om vi ville bli med hem te en av dom på party, så vi drog hem for å slappe av litt før me måtte gå. Ettar det, når me skulle dra te partyet møtte noen av dei andre jentene oss så tok vi følgje ned til huset hans. Det var veldig mange der og full musikk. Da vi kom dit så dansa me litt, snakka me litt, og spiste litt. Når me er på party så skjer det jo ting, så det ble litt klinings på mange, men ikkje på meg heldigvis (loner 4 ever, haha). Vi drog derfrå litt før kl 4 fordi eg ska få besøk av familien min i morgon så det blir spennande, får håpe eg ikkje blir for trøtt så eg sovnar under midagen

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så raskt over, men det er ikke noen fasit.

 

I dag har eg vert på båten til ein av vennane mine og har hatt det heilt utruleg bra. Vi grilla pølser, badet og solte oss. Vi var fem jenter og sju gutar frå trinnet. Det var sol, lite vind og varmt.

 

Eg starta dagen med å sove over hos ei venninne, det var morsamt. Vi var vakne til klokka var litt over fem på natta og eg prata med ein kjekk gut som vi trefte på nettet. Han var veldig morosam og kul, han het Harry og bur i Bergen, vi skal kanskje møtast i byen ein dag når han kjem hit. Men uansett, eg og venninna mi vakna kl. eitt på dagen av at nokre gutar ringte oss og spurde om vi ville bli med på båten deira og grille pølser å bade, det sa vi ja til. Vi drog ut og dei henta oss på brygga nede ved vatnet. Vi drog ut og ankra oss like utanfor Langøyene. Vi hadde høg musikk og grilla pølser først, så bada noen mens nokon solte seg, eg bada saman med mange andre.

 

Etter at vi var tørre så var det nokon som hadde med eit veldig interessant spel, det gjekk ut på å få spørsmål om personar som var på båten og svare, om man ikkje klarte det måtte ein hoppe i vatnet, det var veldig morosamt. Etter at vi hadde vert der i mange timar så drog vi tilbake til brygga der gutane sette oss av så vi kunne dra heim og gjere oss klare for party på kvelden. Gutane hadde spurt om vi ville bli med heim til ein av dei på partyet, så vi drog heim for å slappe av litt før vi måtte gå. Etter det, når vi skulle dra til partyet møtte nokon av dei andre jentene oss så tok vi følgje ned til huset hans. Det var veldig mange der og full musikk. Da vi kom dit så dansa vi litt, snakka vi litt, og åt litt. Når vi er på party så skjer det jo ting, så det ble litt klinings på mange, men ikkje på meg heldigvis (loner 4 ever, haha). Vi drog derfrå litt før kl 4 fordi eg skulle få besøk av familien min dagen etter så det blir spennande, får håpe eg ikkje blir for trøtt så eg sovnar under middagen.

Endret av Gjakmarrja
Lenke til kommentar

Har retta ganske mykje av skrive feila dine under. Før du skrive ein tekst må du avgjera om du skal bruka me eller vi, du kan ikke blanda dei. Setning oppbygging får du jobba med sjølv.



I dag har eg vert på båten til ein av vennane mine og har hatt det heilt utrolig bra. Vi grilla pølser, bada og sola oss. Vi var 5 jenter og 7 gutar frå trinnet. Det var sol, vind stille og varmt.



Eg starta dagen med å sove over hos ei venninne, det var morsamt. Vi var vakne te klokka var litt over 5 på natta og pratet med ein kjekk gut som vi treff på nettet. Han var veldig morosam og kul, han het Harry og bodde i Bergen, vi skal kanskje møtast i byen ein dag når han kjem hit. Men uansett, eg og venninna mi våkna kl. ett på dagen av at noen gutar ringte oss og spurte om vi ville bli med på båten deira og grilla pølser og bade, det sa vi ja te. Vi drog ut og dei henta oss på brygga. Vi drog ut og ankra oss te like utanfor Langøyene. Vi hadde høg musikk og grilla pølsar fyrst, så badet nokon mens nokon sola seg, eg bada saman med mange andre.



Etter at vi var tørre så var det nokon som hadde med eit veldig interresangt spell, det gekk ut på å få spørsmål om personar som var på båten og svara, om man ikkje klarte det måtte man hoppe i vatnet, det var veldig morsamt. Etter at vi hadde vert der i mange timar så drog vi tilbake te brygga der gutane satte oss av så vi kunne dra hem og gjøre oss klara for kveldens fest. Gutane hadde spurt om vi ville bli med heim te en av deifest, så vi drog heim for å slappa av litt før vi måtte gå. Etter det, når vi skulle dra te festen møtte nokon av dei andre jentane og så tok vi følgje ned til huset hans. Det var veldig mange der og full musikk. Da vi kom dit så dansa vi litt, snakka vi litt, og åt litt. Når vi er på fest så skjer det jo ting, så det ble litt kyssing på mange, men ikkje på meg heldigvis. Vi drog der i frå litt før kl 4 fordi eg ska få besøk av familien min i morgon så det blir spanande, får håpe eg ikkje blir for trøtt så eg sovnar under middagen


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...