Albert Andersson Skrevet 2. april 2014 Skrevet 2. april 2014 Hei, Fotogigen. Foto av lundefugl i flukt er ikke "hverdagskost", og en slik artig positur er i hvert fall ny for meg ! Skarpheten er meget bra når det gjelder fuglens hode, og fargene er klare og rene. Jeg, - og antagelig mange andre, skulle nok gjerne ha hatt et slikt bilde i porteføljen ! Vennlig hilsen Albert.
fotogigen Skrevet 3. april 2014 Forfatter Skrevet 3. april 2014 Tusen takk for flott kommentar Albert! desse fuglene er utrolig raske og vanskelige å fange i flukten( jeg er så heldig at jeg har en del slike i porteføljen min :=)
nutini Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Hei. Meget bra av lundefuglen i flukt. Må nok mye øvelse og tålmodughet til for å få til slike blinkskudd. Hjelper nok på med skikkelig utstyr også. Arvid.
HelloKjersti Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 DAGENS BILDE: Dette var en litt uvant positur å se lundefuglen i, men det skaper noen veldig flotte, myke linjer. Det gir liv til motivet, og gjør bildet visuelt tiltrekkende så vel som interessant. Veldig godt jobbet!
Anbefalte innlegg