Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker bildet ditt som noe mer enn bare et bilde av blomster. Det er en refleksjon over kontrastene mellom det naturlige og det urbane. Den skråstilte linjen gir mer dynamikk til et ellers stillferdig motiv og er med på å forsterke kontrasten ytterligere. Jeg hadde dog ønsket at linjen gikk fra hjørnet til hjørnet, det ville gi bildet et mer grafisk preg og løftet det visuelt., i tillegg til å forsterke budskapet.

Skrevet

Takk for en veldig fin kommentar. Du har helt rett i at bilde ikke bare er et bilde av blomster, men med en mening bak som du konkluderer med, Laget først et bilde hvor skråkanten gikk fra hjørne til hjørne, Fikk ikke bestemt meg, så jeg sendte dette.

Skrevet

Godt at vi er enig i budskapet. Bildet ditt er et godt eksempel på hvordan "kjedelige" objekter kan forenes til et severdig bilde ved hjelp av en sterk komposisjon. Det fungerer godt her, men det er kanskje ikke sterkt nok for å fange interessen blant den jevne seeren. For mange vil det dessverre fremstå som et mislykket blomsterbilde. Men du er absolutt inne på noe bra!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...