Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bør jeg ta kontakt med en gutt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lade denne brukeren her, fordi jeg trenger noen råd, eller et lite dytt :)

 

Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som går på universitetet. I høst hadde jeg en seminarlærer jeg ble forelsket i. Det var en veldig liten gruppe og etterhvert føltes det mer som en vennegjeng. Jeg prøvde meg ikke på noe, siden jeg anså det som "på kanten".

 

Jeg er fremdels veldig, veldig betatt av ham og vil så gjerne ta kontakt med ham. Han er omtrent samme alder som meg og tar doktorgraden sin, så jeg ser ikke på ham som en "lærer".

 

Jeg tror ikke jeg bare blir én av mange masete jenter, for faget er veldig mannsdominert, dessuten er han ingen storsjarmør. Jeg er desverre litt sjernert og alle mennene jeg har deita, har bedt meg ut, så jeg har ikke noe erfaring med å ta kontakt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Men jeg er sikker på at det er ok sånn formelt. Det er ulovelig å ha et forhold med en person man gir karakter (med mindre man da melder om dette og får noen andre til å sette karakter).

Kan godt hende det er lærer/elev. Men jeg er sånn omtrent 23 og han er 25, det høres jo ikke så ille ut? Han har jo ingen makt over meg på den måten.

 

Jeg tenker at det kan hende han synes det føles som lærer/elev, og det gjør jo det hele litt mer flaut. Men det burde kanskje være ok å vise interesse på noen måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...