Gå til innhold

[Løst] MMO spill


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er veldig glad i å spille MMO spill som for eksempel Rift. Likte også WOW før, men vil heller spare penger på å spille et bra lignende spill som er gratis. Jeg spiller ikke akkurat nå, men har lyst å begynne igjen. Det jeg fortsatt ikke helt skjønner er hva jeg gjør når jeg har nådd høyeste lvl med en character? så klart kan jeg lage en ny char og fortsette slik, men hva er det egentlig som er gøy med spillet når du har nådd siste lvl og egentlig har gjort alt? Er jo ikke noe ende i det og man vil jo bare løpe rundt i verdenen for å finne på mange meningsløse ting, og dette får meg til å sette et stort spørsmålstegn om jeg virkelig har lyst å starte igjen å spille slike spill. Noen tips til hva jeg bør gjøre og om det er noe mening for meg i å starte igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessert i Elder Scrolls Online? Et gratisspill som ble lansert ganske nylig (kan hende det fortsatt bare er i beta) er Aura Kingdom. Vet ikke nok om spillet til å uttale meg noe mer.

 

Elder Scolls online er IKKE gratis, men er i Open Beta. Er noe HELT annet det.

 

De skal ha måneds abnoment når spillet blir lansert.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

 

Interessert i Elder Scrolls Online? Et gratisspill som ble lansert ganske nylig (kan hende det fortsatt bare er i beta) er Aura Kingdom. Vet ikke nok om spillet til å uttale meg noe mer.

 

Elder Scolls online er IKKE gratis, men er i Open Beta. Er noe HELT annet det.

 

De skal ha måneds abnoment når spillet blir lansert.

 

Er spillet Aura Kingdom han mener tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...